Fotocredit:

Ønsker du å bidra? Bli med frivillig da vel!

Valgkampen er endelig i gang! Og vi trenger nettopp deg til å bevege St. Hanshaugen og Oslo i en mer medmenneskelig og miljøvennlig retning.

2. juni 2019

Miljøpartiet De Grønne har gjort Oslo stadig grønnere de siste fire årene og ønsker å fortsette med det i fire nye år. Vi har sammen klart å få på plass mange kilometer ny sykkelvei, klimabudsjett i Oslo, gitt mer plass i sentrum for mennesker og myke trafikanter, og mye annet!

Samtidig feier den grønne bølgen over Europa, hvor De Grønne ble fjerde største gruppe i Europa Parlamentet med 69 plasser mot tidligere 52. Ett historiskt valgresultat!

St.Hanshaugen er faktisk Norges mest MDG-vennlige bydel med landets beste valgresultat i 2015 på 16,3% og 3 representanter i bydelsutvalget!

Nå trenger vi hjelp av medlemmer og frivillige for å sikre at Oslo fortsetter i riktig retning – og at St.Hanshaugen fortsetter å være en av Oslos grønneste bydeler.

Hva skjer fremover?

Vi planlegger mange spennende events og aksjoner og for at disse skal bli så bra som mulig trenger vi å samle alle lokale krefter! Det finns oppgaver for alle, ut fra interesser, og du trenger ingen forkunnskaper eller politisk bakgrunn. Så bli gjerne med på bydelsdager, husbesøk, sykkel-aksjoner, grillfest, eller skoleringsmøter. Eller hjelp til med sosiale medier eller organisering av markering og aksjoner. Dette er spennende og sosialt arbeid, og det er gøy å være en del av et så viktig prosjekt.

Er du interessert ta gjerne kontakt, eller kom på et av arrangementene våre fremover!

Faste aktivitetsdager

Mandager kl 17; husbesøk med Ingrid og andre

Onsdager kl 7.45-8.30; gi hi-five til syklende med Vidar og gjengen

Lørdager kl 14; husbesøk med Mikkel, Ingrid, Vidar med flere

Alle dager; oppmøte på valgkampsentralen i Akersgata 67.

Du finner oversikt over både arrangementer og hvordan du kontakter oss her

Facebook: facebook.com/mdg.sthanshaugen

Mail: sthanshaugen@mdg.no

Vår nettside: sthanshaugen.mdg.no